אספקה למסעדות וקונדיטוריות

על ידי 29 באוגוסט 2017כללי

גם הקינוח הטוב בעולם לא יהיה שווה כלום אם יצא במצב צבירה שונה מזה שבו היה אמור להגיע…

חברת אייס דרים אחראית לשירותי ההפצה הטובים ביותר של מגוון חומרי גלם ומוצרים מוגמרים בתחום הקינוחים והגלידות לאלפי בתי עסק בשוק המוסדי: גלידריות, קונדיטוריות, בתי קפה, בתי מלון, קייטרינג ועוד, כבר למעלה מ-20 שנה.

כל המוצרים נשמרים בתנאי קירור אופטימליים ללא יוצא מן הכלל 24 שעות ביממה

אייס דרים היא ספק מוביל במגוון מסעדות יוקרה אליהן מופצים המותגים המובילים בעולם בתחום הקינוחים והגלידות.

אנו דואגים לשמור על בקרת איכות קפדנית של כל המוצרים וחומרי הגלם בכל שלב בשרשרת האספקה ללקוח החל מההזמנה, דרך האחסון וההובלה.

מגוון השירותים של חברת אייס דרים:

  • יבוא, שיווק והפצת מוצרים לשוק המקצועי בתחום הגלידות והקינוחים
  • אספקה לקונדיטוריות, מוצרים לקונדיטוריות, קינוחים קפואים ועוד
  • גלידות, חומרי גלם להכנת גלידות, מוצרים משלימים לגלידות ועוד

הניסיון והידע המקצועי הרב שצברנו בתחום הגלידות והקינוחים מאפשרים לנו לספק שירות איכותי  למותגים המובילים בארץ ובעולם, ולשרת גופים ומוסדות שונים כלקוחות קצה.

חברת אייס דרים אמונה על מגוון שירותים המיועדים לשוק המזון המקצועי בבחינת כל השירותים תחת קורת גג אחת: ייבוא, אחסנה, מכירה והפצה.

חומרי הגלם הטובים בעולם לגלידריות, פטיסרי, רשתות בתי קפה, בתי מלון, מסעדות שף ועוד

כלקוחות של חברת אייס דרים תוכלו ליהנות ממכלול שלם של פתרונות שיסייעו לעסק שלכם לחסוך זמן וכסף על אחסנה, הובלה והפצה.

המוצרים המובילים בעולם: בין אם חומרי גלם או מוצרים מוגמרים, חברת אייס דרים היא one stop shop ואוטוריטה בענף הגלידות והקינוחים. אנו כאן בשביל לחלוק את הידע והניסיון הרב שצברנו עם מגוון לקוחות בשוק המוסדי. אנו מקפידים על התחדשות מתמדת ומגיעים לקהל איכותי וייחודי הכולל שפים רבים, מסעדות גורמה ועוד.

אחסון מתקדם: אנו מחזיקים במחסני קירור חדישים בהם אפשר לאחסן חומרי גלם ומוצרים מוגמרים בטמפרטורה של עד מינוס 35 מעלות ולשמור בתנאים נאותים ובמשך תקופה ארוכה מגוון מוצרים קפואים, מחיות פרי קפואות להכנת גלידות וכל מוצר הדורש הקפאה עמוקה. בנוסף לכך אנו מחזיקים מחסנים המיועדים לסחורה נלווית בתחום, מזון יבש וכדומה.

הפצה והובלה: מהמחסנים שלנו אנו מובילים את הסחורה בעזרת צי משאיות קירור חדיש ומשוכלל המצויד בתאי קירור איכותיים השומרים על וויסות טמפרטורה אופטימלי, פריקה של הסחורה בקלות ובמהירות ללא עיכובים מיותרים ובמינימום זמן.

חברת אייס מייבאת את מוצרי האיכות וחומרי הגלם המובילים בעולם בתחום הקינוחים והגלידות, ומספקת שירותי אחסנה, הפצה והובלה מקצועיים לקונדיטוריות, מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, קייטרינג ואולמות שמחה כמו גם לגלידריות .

נשמח ללמוד עוד על העסק שלכם והצרכים המיוחדים שלו ולספק לכם מעטפת שירותים

היכנסו ללמוד עוד על המוצרים והשירותים של אייס דרים כאן  >>

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת >>

—– אייס דרים – מקצוענות מתוקה – ICE N' DREAM —–