תמציות טעם וריח

על ידי 14 בפברואר 2016כללי

דרך ארוכה עברה הגלידה מאז הומצאה במאה ה-17 והתגלגלה מארצות ערב אל יבשת אירופה שם גילתה לעולם את פלאי המרקם והטעם המיוחדים שלה. כל שף גלסייר וגלידאי מקצועי מכירים את הכללים הפיזיקליים שהופכים את הגלידה למה שהיא. אותם חוקים השומרים על המרקם המיוחד והאוורירי שלה ומשלבים שלושה מצבי צבירה: מוצק, נוזל וגז (אוויר) כאשר השילוב המיוחד הזה על הלשון שלנו הופך אותה לכל-כך קסומה ומיוחדת. על מנת להגיע לטעמי גלידה חדשים ומסעירים יש צורך לחדש. הודות לבוארון, יצרן מחיות הטעם המוביל בעולם Les verger Boiron המציע למעלה מ-75 טעמים, ניתן לגוון בטעמי הגלידה או בקינוחים שתבחרו להכין.

אייס דרים – חומרי גלם איכותיים לגלידריות, חומרי טעם וריח לקונדיטוריות, מסעדות שף ועוד

מחיות טעם וריח הן בין חומרי הגלם החשובים ביותר בתעשיית הקינוחים והגלידות. אלו משתלבים היטב עם שאר חומרי הגלם ומעניקים את הטעם הייחודי לכל מוצר סופי בין אם הוא גלידה או כל קינוח אחר.

תמצית טעם טבעית או מחית טעם טבעית חייבת להיות מרוכזת מספיק וטעימה כמובן. אך לא פחות חשוב, עליה להיות גם ללא חומרים מלאכותיים. אייס דרים מספקת לשוק המוסדי תמציות טעם טבעיות של המותגים המובילים בתחום, תמציות ומחיות פרי עשויות 100% פרי ללא חומרים מלאכותיים או צבעי מאכל.

חומרי הגלם האיכותיים ביותר – מחיות טעם וריח, תמציות טבעיות להכנת קינוחים וגלידות

אנו מייבאים ומפיצים לשוק המוסדי מגוון רחב של מותגי על בתחום הקינוחים והגלידות וביניהם מחיות הפרי הקפואות והאיכותיות של חברת 'בוארון' (Les verger Boiron) המותג המוביל בעולם למחיות פרי, תמציות טעם וריח טבעיות, רכזי הדרים, קולי (Coulis) ומוצרים נוספים.

חברת אייס דרים מייבאת את חומרי הגלם האיכותיים ביותר בתחום.

נשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר, את חומרי הגלם והמוצרים המוגמרים הטובים ביותר בתחום ולהפיצם לנקודות המכירה הפזורות ברחבי הארץ. בנוסף, אנו שמחים לשתף את הניסיון הרב שלנו עם לקוחותינו באמצעות מפגשים וסדנאות מיוחדות לשפים וקונדיטורים בהם אנו עורכים ניסויים קולינריים ייחודיים לצורך יצור טעמים חדשים  וייחודים.

למוצרים נוספים של אייס דרים היכנסו לכאן >>

השאירו פרטים או צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת >>

—– אייס דרים – מקצוענות מתוקה – ICE N' DREAM —–