אבקה להכנת קרפ צרפתי

על ידי 14 בפברואר 2016כללי

קרפ (Crêpe) בצרפתית הוא דווקא: פנקייק אך פירוש המילה מלטינית הוא: 'מגולגל'. מקור הקרפ מאזור 'בריטני' בצפון מערב צרפת. זהו קינוח ומאכל אהוב במיוחד על הצרפתים וגם על הישראלים ואין מי שיכול לעמוד בריחו וטעמו של קרפ צרפתי טוב. רוצים לספק ללקוחות שלכם קרפים צרפתיים מעולים מחומרי הגלם המשובחים ביותר? אייס דרים מספקת את חומרי הגלם הטובים ביותר (אבקה ובלילה) להכנת קרפ צרפתי אמיתי ומשובח למיטב הגלידריות והקונדיטוריות בארץ ותשמח לעשות זאת גם עבורכם.

איזה תוספת תרצה על הקרפ שלך?

אייס דרים מספקת את כל המצרכים וחומרי הגלם הדרושים להכנת הקרפ הצרפתי הטעים ביותר. פרט לאבקה להכנת הקרפ (או בלילה מוכנה) אנו מייבאים את מחיות הפרי הקפואות הטובות ביותר בעולם, גלידות ובסיסי גלידה משובחים, פירות קפואים וכמובן ממרחים ותוספות לקרפ צרפתי שכל אחד אוהב להוסיף למנה שלו: ממרחי נוצ'ולה, ממרחי אגוזי לוז שונים, מגוון קונפיטורות ושוקולדים לעיטור המנה וכל המוצרים הנלווים הדרושים להכנת קרפ צרפתי טעים, טרי ומשובח.

חברת אייס דרים מייבאת ומפיצה לכל רחבי הארץ מגוון רחב של מוצרים מוגמרים וחומרי גלם לגלידריות, קייטרינג, מסעדות, בתי מלון, קונדיטוריות, אולמות אירועים, רשתות בתי קפה ועוד.

אנו מייבאים את המותגים המובילים בתחום כבר למעלה מ-18 שנה ועוזרים ללקוחות שלנו ליהנות מהמוצרים הטובים ביותר במחירים משתלמים, מסל שירותים מקיף והכול תחת קורת גג אחת . ייעוץ, הזמנה, אחסון והפצה אל הסניף או היעד המבוקש במשאיות קירור חדישות השומרות על טמפרטורה אחידה הדרושה לשינוע המוצרים, אם בתאי קירור בהקפאה עמוקה או תאי צינון, תוך הקפדה על בקרת איכות וזמני אספקה מהירים.

לצרפתים יש עשרות צורות בהן הם מכינים ומגישים את הקרפ שלהם אך בארץ מקובלת שיטת הגשה מסורתית של גלגול הקרפ לצורת חרוט שטוח, לא לפני שממלאים אותו במגוון טעמים, פירות (בננה למשל: פרי אהוב למילוי בקרפ צרפתי), שוקולד לבן, שבבי שוקולד, רטבי ריבת חלב, שוקולד חלב, אבקת סוכר, שבבי קוקס ועוד. רשימת הדברים שניתן להוסיף לקרפ הצרפתי בלתי נגמרת וככל שהקרפ שתכינו ללקוחות שלכם יהיה מלא ועשיר יותר ככה הוא יהיה אטרקטיבי יותר וימשוך יותר לקוחות.

רוצים להרכיב את הקרפ הצרפתי המשובח והטעים ביותר בעיר?

אצלנו תוכלו להשיג את חומרי הגלם הטובים ביותר, את חומרי הבסיס והאבקה להכנת הקרפ או הבלילה ואת כל התוספות שאפשר לשים בתוך הקרפ וליהנות מטעם מושלם!

לשירותים נוספים של חברת אייס דרים היכנסו לכאן >>

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לרכישת אבקה או בלילה להכנת קרפ צרפתי, פנקייקים, ופל בלגי ועוד? השאירו פרטים ונשמח לצור אתכם קשר בהקדם! >>

—– אייס דרים – מקצוענות מתוקה – ICE N' DREAM —–